باربری مرکزی سروستان

ارائه سرویس باربری ( بسته بندی، کارگر ماهر، خودروی باربری ) در تهران

باربری مرکزی سروستان

ارائه سرویس باربری ( بسته بندی، کارگر ماهر، خودروی باربری ) در تهران

ویژگی های باربری و اتوبار حرفه ایی

باربری و حمل بار موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم و انواع مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم. حمل و نقل سابقه ای تاریخی در جهان دارد و موضوع حمل بار همواره جزو نیازهای اساسی انسان ها به شمار رفته است. در طول تاریخ شیوه های باربری از اشکال سنتی به سمت روش های مدرن حرکت کرده و امروزه با تجهیزات و امکانات جدید و باکیفیت انجام میشود. حوزه باربری و حمل بار به قدری حرفه ای شده که در حال حاضر شرکت های مختلفی به طور تخصصی در این حوزه فعال شده اند. با توجه به همین موضوع تصمیم گرفتیم تا خدمات مختلف شرکت های باربری و حمل بار را به صورت موشکافانه بررسی کرده و ویژگی های یک شرکت معتبر باربری و اتوبار را مشخص کنیم.

باربری و اتوبار

در ابتدا باید بدانید که بین باربری و اتوبار تفاوت هایی وجود دارد. واژه باربری حالت کلی تری داشته و تمامی اشکال حمل بار از جمله هوایی، دریایی و زمینی را در برمی گیرد. اما اتوبار به معنای حمل بار با استفاده از اتومبیل و به صورت زمینی است. البته در کشورمان این دو واژه معمولا یکسان در نظر گرفته میشوند. اما یک باربری یا اتوبار حرفه ای باید چه خدماتی را ارائه کند و کیفیت این خدمات باید به چه شکل باشد؟  

اسباب کشی

یکی از دغدغه های سالیانه هر خانواده ای اسباب کشی و مشکلات مربوط به آن است. اسباب کشی چه در منازل و چه در شرکت ها و سازمانها علاوه بر وقت و انرژی که از افراد میگیرد معمولا باعث آسیب رسیدن به اثاثیه و لوازم نیز میشود. اما روش بهتری نیز وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید یک اسباب کشی کم دغدغه و با آسودگی خیال را داشته باشید. سپردن اسباب کشی به شرکت های حرفه ای باربری و اتوبار بهترین شیوه برای آسودگی از دردسرها و خسارات یک اسباب کشی میباشد. برای اینکه بدانید یک شرکت باربری حرفه ای چه نکاتی را باید در حمل بار رعایت کند با ما همراه باشید.

بسته بندی در منزل یا هر جای دیگری مهم ترین اقدام در زمینه اسباب کشی محسوب میشود. بسته بندی اثاثیه یا پکیج کردن اثاثیه دارای متدها و روش های اصولی میباشد. بسته بندی مناسب اثاثیه موجب سهولت در جابه جایی آنها و کوتاه تر شدن زمان اسباب کشی خواهد شد و چیدمان این اثاثیه نیز با نظم و شکل بهتری انجام خواهد گرفت. یکی از نکات مهم بسته بندی در منزل این است که اثاثیه مختلف را دسته بندی کرده و هر کدام را به تناسب نوع آن بسته بندی کنید. در بسته بندی از تجهیزات مناسب استفاده کنید تا احتمال آسیب به اثاثیه کمتر شود. این تجهیزات شامل:

  • کارتن های چند لایه
  • کارتن های رگال دار برای البسه
  • باکس ویژه رخت خواب
  • نایلون های وکیومبسته بندی مبلمان
  • فوم های ضربه گیر
  • چسب نواری پهن و محکم
  • ماژیک و برچسب
  • سلفون
  • نایلون حباب دار

ایران بار با استفاده از کادر آموزش دیده در سریع ترین زمان ممکن و با توجه به نوع اثاثیه به بسته بندی آنها با استفاده از تجهیزات باکیفیت میپردازد و احتمال آسیب رسیدن به لوازم و ثاثیه را به کمترین حد ممکن میرساند.

باربری بین شهری و حمل بار به شهرستان

باربری بین شهری و حمل بار به شهرستان از جمله مهم ترین اشکال باربری و اتوبار میباشد که موارد مختلفی مانند باربری تهران به شهرستان، باربری شهرستان، حمل بار به شهرستانها، حمل اثاثیه به شهرستان، حمل خرده بار به شهرستان را شامل میشود. حمل بار شهرستان و به طور کلی باربری شهرستان نیازمند در نظر گرفتن برخی اصول و ضوابط است.

در حمل اثاثیه به شهرستان اولین نکته این است که چیدمان لوازم و اثاثیه در داخل وسایل نقلیه به شکل اصولی انجام شده باشد و در صورت لزوم بسته بندی شوند. انجام درست این کار تا حد زیادی از آسیب و صدمات به اثاثیه در باربری بین شهری میکاهد. این موضوع به خصوص در مورد حمل خرده بار به شهرستان اهمیت فراوانی را دارد. زیرا حمل خرده بار به شهرستان نیازمند یک بسته بندی عالی توسط افراد با تجربه در این زمینه است.

نکته بعدی که در حمل بار به شهرستانها باید مد نظر قرار داده شود کیفیت مناسب ناوگان حمل بار است. از جمله معیارهای سنجش کیفیت ناوگان حمل بار میتوان به کیفیت و به روز بودن خودروهای مورد استفاده اشاره داشت. حمل بار به شهرستان باید با استفاده از خودروی تخصصی و با امکانات ویژه انجام شود.

بیشترین حجم باربری بین شهری مربوط به باربری تهران به شهرستان و حمل بار از تهران به شهرستان میشود. بدیهی است که مشکل ترین نوع حمل بار همین باربری بین شهری است. طولانی بودن مسافت بین مبدا و مقصد و مشکلات حمل و نقل جاده ای احتمال آسیب دیدن اثاثیه و محموله را در حمل بار شهرستان افزایش میدهد. بنابراین باید در این نوع حمل بار تمهیداتی در نظر گرفته شود که ایمنی اثاثیه حفظ شود. در انتخاب یک اتوبار برای حمل اثاثیه به شهرستان باید توجه داشته باشید که:

اتوبار حتما از بهترین کیفیت بسته بندی با استفاده از تجهیزات به روز و کارکنان آموزش دیده برخوردار باشد

ناوگان حمل بار این اتوبار از خودروهای مخصوص از جمله کامیون و کامیونت، وانت بار، کامیون خودروبر بهره ببرد

اتوبار به تناسب نوع بار مانند لوازم اداری، اسباب منزل، ماشین آلات، ابزارآلات ظریف، مواد خوراکی، پوشاک و…سلفون بسته بندی مبل

بهترین وسیله نقلیه ممکن را جهت باربری از تهران به شهرستان انتخاب کند

در انتخاب وسیله نقلیه جهت حمل بار به مسیر حمل کالا و نوع جاده توجه کند

از رانندگان باسابقه و کارآزموده در زمینه حمل کالا استفاده کند

از سیستم GPS روی خودروهای خود استفاد کند تا امکان پیگیری لحظه به لحظه محموله وجود داشته باشد

صحیح و سالم رسیدن اثاثیه شما را تضمین کند

بیمه نامه معتبر مبدا تا مقصد ارائه کند

ایران بار با سابقه طولانی و درخشان در حوزه باربری بین شهری و حمل بار به شهرستان بهترین کیفیت خدمات در زمینه بسته بندی و حمل کالا را تضمین میکند. با ایران بار میتوانید اثاثیه خود را با خیال راحت به هر کجای کشور که خواستید ارسال کنید و از رسیدن آنها به مقصد اطمینان حاصل فرمایید.

حمل مبلمان به سراسر کشور

یکی از ظریف ترین و حساس ترین انواع حمل بار مربوط به حمل مبلمان به شهرستان و به طور کلی حمل صنایع چوبی به شهرستان است. در حمل مبل به شهرستان با چالش های مختلفی از جمله برخورد مبل با در و دیوار و شکستن یا رفتن رنگ، لکه شدن و پاره شدن پارچه و همچنین زحمت زیاد جابه جایی مواجه خواهید شد. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم که برای حفظ دارایی و سلامتی خود از خیر جابه جایی مبلمان به صورت شخصی خود داری کنید و انجام این کار را به یک اتوبار حرفه ای بسپارید. ایارن بار به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های باربری در ایران کار بسته بندی مبلمان شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام داده و حمل مبلمان به سراسر کشور را نیز در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهد.