باربری مرکزی سروستان

ارائه سرویس باربری ( بسته بندی، کارگر ماهر، خودروی باربری ) در تهران

باربری مرکزی سروستان

ارائه سرویس باربری ( بسته بندی، کارگر ماهر، خودروی باربری ) در تهران

خرید کارتن اسباب کشی

فروش و ارسال کارتن اسباب کشی

اسباب کشی بدون کارتن و بسته بندی اثاثیه قابل تصور نیست و اگر فکر میکنید کارتن های استوک پاسخگوی یک اسباب کشی بدون خسارت است اشتباه میکنید.

ممکن است تجربه استفاده از کارتن های دست دوم را داشته باشید، بنابراین بهتر از هر کسی میدانید که خرید کارتنهای فرسوده از مغازه های مختلف علاوه بر اتلاف وقت باعث صدمه دیدن اثاثیه در حین حمل نقل خواهد شد. ( شاید مقدار زیادی چسب پهن مشکل کارتن های فرسوده را برطرف کند اما زمان باز کردن بسته ها با مشکل روبرو خواهید شد ) بهترین راه برای تهیه کارتن مخصوص اسباب کشی تماس با شماره تلفن چهار رقمی 1720 است. بهترین و با کیفیت ترین و تحویل در کوتاهترین زمان !

چرا کارتن مورد نیاز خود را از زیبا بار تهیه کنیم

بسیاری از فروشگاه های آنلاین کارتن اسباب کشی را در لیست محصولات خود دارند اما به چند دلیل بهتر است کارتنهای مورد نیاز خود را از زیبا بار بخرید:

  1. ما متخصص اسباب کشی هستم و تجهیزات مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت در اختیار داریم
  2. در زمان خرید آنلاین کارتن اسباب کشی شما گزینه را از روی تصویر و توضیحات انتخاب میکنید ولی ما به شما مشاوره میدهیم
  3. سایز کارتن ها معمولا آن چیزی نیست که شما توقع دارید، ما بهتر از هر کسی میدانیم که شما به چند عدد و در چه ابعادی کارتن اسباب کشی نیازی دارید. در ادامه سایز آنها را ذکر خواهیم کرد.
  4. برای حمل اثاثیه و بسته بندی آن علاوه بر کارتن به تجهیزات دیگری نیاز دارید که در تماس تلفنی و مشاوره میتوانید از آنها مطلع شوید
  5. شاید دوست داشته باشید که یک تیم حرفه ای کار بسته بندی لوازم منزل شما را انجام دهند. زیبا بار با افتخار در خدمت شما خواهد بود.

بهترین باربری تهران